Zasady sprzedaży

SPOSOBY SKŁADANIA ZAMÓWIENIA

Wyszukujemy produkt, który chcemy kupić i klikamy czerwony przycisk z napisem "Dodaj do koszyka", co spowoduje dodanie produktu do koszyka
W ten sam sposób dodajemy kolejne produkty.
Po dodaniu ostatniego klikamy w przycisk z ikoną wózka sklepowego w prawym górnym rogu ekranu. Wybieramy metodę płatności i sposób dostawy/odbioru towaru
Na kolejnym ekranie wpisujemy dane do wysyłki. Możemy się zalogować do swojego konta w sklepie lub jeśli jeszcze go nie posiadamy – wypełnić niezbędne dane (utworzenie konta nie jest obligatoryjne do realizacji zakupu).
Następnie przechodzimy do podsumowania zamówienia i składamy zamówienie klikając przycisk "zamawiam i płacę".
Otrzymujemy wiadomość e-mail z potwierdzenie zakupu.
W przypadku wyboru płatności przelewem bankowym instrukcja przelewu z numerem konta znajdować się będzie w wiadomości email.
Faktura za zakup zostanie wysłana wraz z towarem.


SPOSOBY PŁATNOŚCI

Oferujemy następujące możliwości zapłaty za zakupiony towar:

tradycyjny przelew bankowy (przedpłata na konto bankowe) – gdy wybierzesz ten sposób zapłaty za kupowany towar będziesz musiał(a) samodzielnie przygotować przelew poprzez wpisanie naszego numeru konta, danych sprzedawcy i numeru zamówienia. Masz na to 7 dni od momentu zamówienia.

Nr konta bankowego: 29 1090 1098 0000 0001 1545 4467 (Santander)

Dane do przelewu:
Mexpo
Pułaskiego 8
81-368 Gdynia
NIP: 5841076375
W tytule przelewu koniecznie podaj numer zamówienia przydzielony przez system.


płatności elektroniczne PayU – po wybraniu tej płatności zostaniesz przekierowany na strony płatności elektronicznych, a dalszy proces realizacji płatności odbędzie się automatycznie. Nasi Zaufani Partnerzy posiadają szeroką ofertę płatności elektronicznych różnych banków, płatności kartami kredytowymi, kodami BLIK, czy na raty konsumenckie

płatności elektroniczne Dotpay – po wybraniu tej płatności zostaniesz przekierowany na strony płatności elektronicznych, a dalszy proces realizacji płatności odbędzie się automatycznie

za pośrednictwem serwisu PayPal – po wybraniu tej płatności zostaniesz przekierowany na strony płatności elektronicznych, a dalszy proces realizacji płatności odbędzie się automatycznie

 

FAKTURY

Faktura za zakupy zostanie wygenerowana po zrealizowaniu płatności i dołączona do zamówienia.

 

KOSZTY I SPOBÓB DOSTAWY


Zakupione w sklepie sluchawkijednorazowe.pl towary wysyłamy za pośrednictwem firm kurierskich DPD, DHL, UPS. 

 

ODBIÓR OSOBISTY


Po opłaceniu zamówienia istnieje możliwość osobistego odbioru towaru od dostawcy
W tym celu należy wybrać odbiór osobisty przy wyborze formy dostawy oraz w korespondencji mailowej do Sprzedawcy (adres sklep@sluchawkijednorazowe.pl, w nagłówku należy podać numer zamówienia) umówić dzień i godzinę odbioru zamówienia. Nie należy przychodzić po odbiór bez uprzedniego umówienia terminu, gdyż zamówienie może nie być gotowe. Osoba odbierająca powinna mieć ze sobą dokument potwierdzający tożsamość.


CZAS DOSTAWY

Zamówienia są wysyłane/gotowe do odbioru w terminie maksymalnie do 14 dni od zapłaty. Zwykle wysyłka następuje już po 24h. W przypadku dużego obłożenia termin realizacji może ulec zmianie do 3 dni roboczych.
Może się jednak zdarzyć w przypadkach zakupu towaru, którego stan zbliża się ku końcowi, że od momentu potwierdzenia zamówienia do wpłynięcia zapłaty, jego stan osiągnął wartość zero. W tej sytuacji Kupujący zostanie powiadomiony o tym fakcie i zostaną mu zaproponowane następujące rozwiązania:

  • zamiana na inny równoważny co do zastosowania produkt i zbilansowanie ewentualnej różnicy w cenie,
  • zwrot pieniędzy za towar, którego brakuje i realizacja pozostałej części zamówienia zapytanie o zgodę na dłuższy niż 14 dni okres oczekiwania na realizację zamówienia w zakresie produktu, który uległ wyczerpaniu. W tej sytuacji Kupujący nie poniesie kosztów dodatkowej wysyłki.

 

ODSTĄPIENIE OD UMOWY I ZWROTY

W naszym sklepie każdy kupujący – zarówno konsument, osoba prowadząca działalności jak i osoba prawna ma możliwość odstąpienia od umowy w terminie do 14 dni od odebrania zamówienia.

W tym celu należy przesłać na adres sklep@sluchawkijednorazowe.pl wiadomość z wolą odstąpienia od umowy i powołując się na numer odpowiedniego zamówienia. Wiadomość powinna być wysłana z adresu email podanego przy składaniu zamówienia.

Po potwierdzeniu otrzymania wiadomości przez Mexpo należy spakować i wysłać na własny koszt ubezpieczoną przesyłką kurierską towar podlegający zwrotowi na adres Dostawcy, tj. Mexpo, ul. Kazimierza Pułaskiego 8, 81-368 Gdynia – załączając kopię wiadomości email z oświadczeniem o woli odstąpienia od umowy. Wysyłki należy dokonać niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od przesłania oświadczenia z wolą odstąpienia od umowy.

 

ZWROT PIENIĘDZY

Koszty zakupu pomniejszone o koszty dostawy zwracamy w terminie do 7 dni roboczych od otrzymania przesyłki ze zwracanym towarem. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że pisemnie wyraziliście Państwo zgodę na inną formę zwrotu (np. przelew na wskazane konto). W każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem.

Uwaga – niektóre towary i usługi mogą być wyłączone spod prawa do zwrotu. Lista tychże znajduje się w naszym Regulaminie.

 

REKLAMACJE I SKARGI

Jeśli jesteście Państwo niezadowoleni z obsługi w naszym sklepie prosimy o kontakt z szefem działu obsługi pod adresem sklep@sluchawkijednorazowe.pl

Jeżeli zakupiony towar jest wadliwy możecie Państwo skorzystać z uprawnień wynikających z rękojmi, a także – w przypadku towarów podlegających gwarancji – z uprawnień wynikających z udzielonej gwarancji.

Reklamacje prosimy kierować e-mailem na adres sklep@sluchawkijednorazowe.pl lub listem poleconym na adres Sprzedawcy.

Do Państwa żądania ustosunkujemy się w terminie 14 dni. W przypadku uznania przez nas Państwa roszczeń niezwłocznie przystąpimy do usunięcia wady.